środa, 2 maja 2012

Bejsbolówki

Postanowiłam jeszcze dziś dodać pierwszy artykuł od powrotu na bloga. Otóż będzie on poświęcony bluzom bejsbolówkom. Są one modne już od jakiegoś czasu, ale ja dopiero niedawno zwróciłam na nie większą uwagę. Są wzorowane ( jak sugeruje nazwa ) na kurtkach bejsbolistów i wszystkie są podobne, a jednak różne, tzn. występują w wielu kolorach i z różnymi nadrukami ( lub bez nich ), ale każda bejsbolówka ma podobny wzór. Mówię tu o kolorowej bluzie z białymi rękawami i ściągaczami w talii oraz na wspomnianych wcześniej rękawach.
Szczerze powiem, że sama nie mam ani jednej bejsbolówki, bo tak jak pisałam, dopiero niedawno zdałam sobie sprawę z ich praktyczności oraz interesującego wyglądu i chciałam kupić taką z Pimkie, ale doszłam do wniosku, że zbliżają się gorące dni i i tak nie będę jej nosić, więc sobie odpuściłam.Pomyślałam, że lepiej wydać kasę na jakiś fajny strój kąpielowy... NIECH ŻYJE PIĘKNA POGODA !!!



2 komentarze:

  1. śliczne one są ! *.*

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobają i też nie mam ani jednej;)

    OdpowiedzUsuń